poniedziałek, 16 maja 2016

CO WYBRAĆ NA WIOSNE


Cześć, cześć! Dzisiaj troszkę o modzie. Przedstawię Wam co moim zdaniem pasuje na tak piękną wiosnę jaka do Nas zawitała. Mam nadzieję, że u Was też jest tak ciepło.
Nie pokaże pełnych stylizacji a jedną rzecz z garderoby, coś ze spodni, kurtek czy bluzek.
Mam nadzieję, że taka forma na moim blogu Wam się spodoba bo nie skończy się to tylko na jednym wpisie.

Przede wszystkim wybrałam coś bardzo kolorowego. Czas zabłysnąć kolorem. Koszulę zamówiłam na internecie. Kosztowała ok. 80zl


Następną rzeczą będzie jeansowa kurtka. Tą kurtkę mam już od dość dawna, ale myślę, że w tym roku dam się jej wykazać.


Teraz przechodzimy do butów. Kupiłam je z myślą o wiośnie oraz mi się się bardzo spodobały. Koszt takich butów to ok.160zl.

Na wiosnę preferuje jeansy. Nie za ciemne, ale też nie za jasne. Obcisłe rurki pasujące do wszystkiego, do eleganckiej stylizacji tak jak do czegoś na co dzień. 


I na samym końcu zostaje nam granatowo-czarna torebka. Mała, wygodna oraz pasująca do wszystkiego czyli to co najważniejsze. 



Pokazalam Wam kilka moich propozycji co do wiosennego ubioru. Co moim zdaniem będzie pasować oraz w czym powinniśmy się dobrze czuć.

6 komentarzy:

  1. Kurtka i buty są świetne! Zakochałam się w nich od razu! Mile widzieć kogoś kto zamiast codziennej czerni zastępuje to kolorami a nie bielą ;) pozdrawiam i mam nadzieje że zawitasz u mnie ;*
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram bardziej ciuchy w jaśniejszych kolorach, zwłaszcza na wiosna/lato. :) Chętnie zajrzę :):*

      Usuń