środa, 20 kwietnia 2016

MÓJ CHŁOPAK NA YOUTUBE

Cześć!
Dawno nie pisałam postu, ale to tylko dlatego, iż miałam mniej czasu. Wiele rzeczy "weszło" mi na głowę, z którymi muszę stawić czoła. Jest to: zaczęte prawo jazdy, szukanie pracy oraz szkoły. Mam też "mniej" ważne rzeczy takie jak obecna szkoła i nauka. Wszystkim tym rzeczą muszę poświęcić troszkę więcej czasu, ale już mam zaplanowane post.
UWAGA! Ogłoszenia parafialne. 

Mój chłopak, Krystian, reaktywował już jakiś czas temu konto na YouTube. Jego pierwsze filmy powstawały w 2013, kiedy zaczęła się jego cała przygoda. Ale po pewnym czasie przestał nagrywać i zaczął pisać. Najpierw udzielał się w postach w grupach na Facebook'u o grze ETS i ATS, następnie założył własną stronę, wrzucał na nią zdjęcia i opisywał trasy. Nagrał także z całego "dnia" jazdy film na tej grze i tak to się zaczęło. Z miesiąca na miesiąc myślał częściej o reaktywacji konta na YouTube. Nagrywa mniej więcej od marca. Widzę jak przykłada się do całej włożonej to pracy oraz ile mu to radości sprawia. Trzymam za Niego kciuki i mam nadzieję, że uda mu się spełnić marzenie.
Jego materiały możecie zobaczyć klikając w link poniżej.
https://www.youtube.com/user/kristi635\
Zaczął nagrywać na początku gry na telefon, ale tak sporadycznie, później komputerowe a teraz nawet ma serie np. "SAME QUIZY".
 W Jego filmach możecie zobaczyć nawet MNIE, głównie challenge ze mną. Mamy w planach już kilka filmów, z innej beczki, z innej perspektywy ponieważ jesteśmy na odległość to forma filmów będzie inna.




Myślę, że Wam się spodoba.
Piszcie w komentarzach jeśli macie jakieś pomysły na Nasz wspólny materiał.
ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA!





3 komentarze:

  1. Bardzo fajny Lemon Challenge :)
    Zostawiam obserwację ;)
    http://phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wyczekiwać więcej waszych filmów na yt! Mega że odtworzył się na media!
    Pozdrawiam i liczę na zaglądniecię do mnie ;3
    http://xemijlyx.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie myślałam nad tym jak bym się czuła gdyby mój chłopak nagrywał + co by było jakby takowego wgl miała xD Fajny post. Obserwuje :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń