piątek, 12 sierpnia 2016

ORGANIZER NA TOALETKĘ

Hej moi mili!
Organizer na komodę, biurko czy toaletkę. Oto pierwszy post z serii o organizerach.
Zawsze miałam problem z uporządkowaniem rzeczy na moich meblach. Często spotykałam się w internecie z różnymi pomysłami, ale nie spodobały mi się aż tak jak ten, który Wam właśnie przedstawię. Będzie to organizer na nasze pędzle/kredki/długopisy. Tak naprawdę co chcemy.
Potrzebujecie do tego 2 rzeczy. Wydałam na to około 4 zł.


1. Potrzebujemy zwykłą szklankę lub pojemnik i do tego kolorowy piach/kamienie.

2. Piach/kamienie wsypujemy do szklanki/ pojemnika i umieszczamy pędzle/kredki/długopisy. 

3. Ustawiamy w wybranym przez nas miejscu i GOTOWE.



ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY Z ROBIENIEM WŁASNYCH ORGANIZATORÓW.
 Mam nadzieje, że post się podobał. Życzę miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda! Sama kiedyś chciałam coś podobnego wykonać, ale jakoś "miałam daleko do sklepu" :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w końcu przełamałam i stwierdziłam, że czas na organizację w pokoju i przy okazji pisaniu postów. :) :D

      Usuń
  2. Widziałam na yt podobne diy jak zrobić taki organizer i nie ukrywam, że wyszło Ci to bardzo obiecująco. I ja mam zamiar zrobić takie cudeńko :) Pozdrawiam ;*

    http://beeinnggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń