czwartek, 11 lutego 2016

NIE ZMARNUJ WEEKENDU

Na początku bardzo przepraszam, że nie było postów. Przez te ostatnie dwa tygodnie nie mogłam się zebrać. Miałam mętlik w głowie i nie wiedziałam za co się brać. Ale spokojnie! Już jestem i jest oto ten post. Idealny przyjdzie na weekend a nie w środę, ale zobaczcie o czym jest i dlaczego akurat teraz go dodałam.

Rutyna codzienna - coś co robimy każdego dnia. ODSUŃ SIĘ OD NIEJ, W KOŃCU JEST WEEKEND!

Post będzie zawierać jak spędzić weekend.
Jeśli ty też jesteś tak zabiegany i zapracowany w tygodniu to ten post jest dla Ciebie. 

Brak poczucia czasu to największy problem, z którym boryka się każdy z nas. Piątek rano budząc się myślimy od razu "kilka godzin w szkole/pracy no i WEEKEND." Oczywiście dłuży nam się. 
ALE UWAGA UWAGA. TO JEST TEN DZIEŃ!


  • SOBOTA

Sobota jak to sobota jak długo na nią się czeka tak jeszcze szybciej od nas odchodzi. Chwila odpoczynku dla umysłu i dla nas.
Poświęć chwilę znajomym, których dawno zaniedbałeś/aś. 
Posprzątaj w domu, może masz już nowych współlokatorów?
Sobota została stworzona właśnie dla Ciebie i na twój brak czasu w tygodniu na cokolwiek.





  • NIEDZIELA
Ten dzień jest chyba trudnym dniem. Moim zdaniem nie jest zbyt kolorowa, więc wykorzystaj ją dla siebie!
Nie skończyłeś/aś książki, którą już odłożyłeś/aś na półkę bo nie miałeś/aś czasu? Wstań po nią. 
Nie zrobiłeś/aś jeszcze obiadu? A może jeszcze nie umiesz gotować? Po to jest ten dzień! Możesz wykorzystać go na nauce gotowania.
Ciekawy film? Dobry na miły wieczór.



Swój czas spędzam podobnie. Przez cały tydzień zajmuję się rzeczami, które są dla mnie najważniejsze a na weekend zostawiam sprawy, którym poświęcam trochę mniej uwagi lub te, którym nie mogę w tygodniu poświęcić tyle czasu ile bym chciała.
Mam do ogłoszenia konkurs! Ale to już w następnym poście.

Życzę wam miłego wieczoru. 





Zawsze możecie do mnie napisać - nowika.05@gmail.com













8 komentarzy:

  1. Weekend jest zawsze długo wyczekiwany przez każdego i zazwyczaj zaplanowany na ostatni guziczek! Najwięcej można robić gdy jest już ciepło te +20 stopni . Ciekawy post lubię czytać Twojego bloga... w końcu Go obserwuję... Zapraszam do mnie :) Napisałam dzisiaj nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sobotę zawsze rano sprzątam a później poświęcam czas dla najbliższych
    Natomiast w niedzielą siedzę cały dzień w domu i zajmuje się blogiem oraz wieczorem przygotowuję się na następny dzień do szkoły. :)
    Pozdrawiam!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcz ę ja najczęściej w sobotę ogarniam mój pokój, a następnie biorę się za lekcje, może inaczej... Próbuję się pouczyć, ale efekt jest taki, że spotykam się z przyjaciółmi..... a w niedzielę no ,jeżeli mamy jakiś sprawdzian w poniedziałek to się uczę ,a jeżeli nie to czytam godzinami opowiadania na wattpadzie.... Czyli tak jak widać ja marnuję swój weekend na lenistwo :(

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w soboty sprzątam i odrabiam lekcje, ten dzień zostawiam też dla siebie na jakiś wypoczynek. Natomiast niedziela to dzień nauki :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. W soboty często wychodze ze znajomymi pod wieczór, w ciągu dnia dużo czasu spedzam w internecie :) natomiast w niedziele zajmuje się sprzataniem, robieniem zdjęć i długimi spacerami z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w soboty i niedziele albo odwiedzam rodzinę albo spotykam się ze znajomymi :).
    Któż nie kocha weekendów^^
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w soboty i niedziele albo odwiedzam rodzinę albo spotykam się ze znajomymi :).
    Któż nie kocha weekendów^^
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W soboty często wychodze ze znajomymi badz jade do babci, w ciągu dnia spedzam czas w internecie. W niedziele sprzatam, spedzam czas z rodzicami i leniuchuje :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń