środa, 30 grudnia 2015

KONIEC ROKU

Jak wszyscy wiecie zostały nam ostatnie 2 dni tego roku. Jedni się cieszą inni za pewne nie.
Dzisiaj mam taki dzień organizacyjny. Ogarniam sprawy z blogiem, ze snapem oraz wiele innych rzeczy. Iż jutro jest długo wyczekiwany sylwester muszę się na niego przygotować. Na snapchacie będzie mogli zobaczyć jak się do niego przygotowuje. - BLOOMROSEL
W związku, iż zaczęłam temat snapa to zawita na nim moja koleżanka. Będziemy prowadzić tego snapa we dwie. Zostawię wam linka do jej bloga.
madeline-blogx
Wczoraj byłam na małych zakupach, dzisiaj pójdę dokupić pewien drobiazg, który zawrócił mi w głowie już miesiąc temu a są to buty. Jeszcze pomyślę i być może zobaczycie wszystkie rzeczy w nadchodzącym nowym poście. Będzie on o "ulubieńcach roku 2015".
UWAGA! Wprowadzę na swojego bloga pewną rzecz. W sumie będzie ich kilka. Jeśli wszystko pójdzie dobrze z planem w styczniu zobaczycie nową odsłonę bloga.
To chyba na tyle z moich ogłoszeń grudniowych.
Ostatni post i widzimy się w nowym roku!
Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Obserwuje ze względu na wystrój bloga i przemyślane posty, oby tak dalej!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku!! ♥
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo i Tobie rowniez wszystkiego dobrego ❤️

      Usuń
  3. Podoba mi się wygląd bloga :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://fourperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń