wtorek, 10 listopada 2015

WSPÓŁPRACA Z OASAP

Minęły dwa tygodnie kiedy dostałam odpowiedź na e-mail od OASAP. Bardzo się ucieszyłam kiedy napisano mi w nim, że chętnie zaczną ze mną współpracować i że mój blog spełnia wymagania. Miła atmosfera podczas pisania oraz szybka odpowiedź na jakiekolwiek pytanie,
http://www.oasap.com/

Dzisiejszy post będzie bardziej FASHION. Pokaże wam jakie rzeczy wybrałam w tym sklepie.
Które tak naprawdę zwróciły moją uwagę. Pomimo, iż jest już jesień ja nie rezygnuje z odważnych kolorów, chociaż takie troszkę ciemniejsze również dominują w mojej szafie.
Jestem osobą lubiącą się bawić modą i często to po mnie widać. Nie wstydzę się nosić to co mi się podoba. Nie zwracajcie uwagi na innych. Spójrzcie na siebie.

Skompletuje tutaj te ciuchy, które wybrałam w taki outfit.







Myślę,że post się podobał i zostawisz coś po sobie. 
Życzę miłego dnia, :)

13 komentarzy:

  1. Torebka jest świetna, za spodniami z dziurami nie przepadam, a co do bluzki, dla mnie zbyt kolorowa, ale najważniejsze jest to, żebyś Ty się czuła dobrze. Poklikałam, w wolnej chwili możesz kliknąć i u mnie.
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna bluzka <3 koniecznie muszę ją kupić :)

    filligranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :)) swietna jest ta bluzka we wzory

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh te ubrania są prześliczne! Gratuluję współpracy, zazdroszczę! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy!
    Poklikane :)
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy) <3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :))
    Życzę owocnej współpracy :))
    Uczciwie poklikałam!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, fajnie, że nie tylko shin czy dresslink :) Ciuszki super :)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka to raczej nie moje klimaty, ale spodnie i torebkę chętnie bym przygarnęła do swojej szafy.

    https://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń